Csepel Sziget Iroda és Raktárközpont


Kérje kedvezményes ajánlatunkat június 30-ig!


A Fémmű története

Csepel.hu - 2009. május 06.

Hamarosan elkezdődnek a kerületi útfelújítások

A Csevak Zrt-től származó információk szerint május 11-én útfelújítások kezdődnek Csepelen.

A munka a II. Rákóczi Ferenc út városközponti részénél kezdődik, amit az Árpád utca és a Táncsics Mihály utca, valamint a Katona József utca követ.
A csepeli Önkormányzat 50%-ban saját finanszírozásban, és a TEUT (a települési önkormányzati szilárd burkolatú belterületi közutak burkolat-felújítására kiírt) pályázaton nyert 50%-os támogatással, 55 millió forint értékben az alábbi utak felújítását kezdi el:
II. Rákóczi Ferenc út (Ady E. utca - Koltói utca között)
várható kezdés: 2009. május 11. várható befejezés: május 25.
Árpád utca (Táncsics Mihály utca - Ságvári Endre utca között)
várható kezdés: 2009. május 25. várható befejezés: 2009. június közepe
Táncsics Mihály utca (Ady E. utca - Koltói utca között)
várható kezdés: 2009. május 25. várható befejezés: 2009. június közepe
Katona József utca (Kassai utca - Dunadűlő utca között)
várható kezdés: 2009. június 08. várható befejezés: 2009. június vége
A kivitelező a II. Rákóczi Ferenc utca felújításánál 11 napra teljes útlezárást alkalmaz. A többi utcánál forgalomkorlátozásra, félpályás útszűkítésre, és a Táncsics Mihály utcánál jelzőőrös forgalomirányításra számíthatnak az arra közlekedők, ami miatt olykor a megszokottnál nagyobb torlódás is lehet. A Katona József utcánál a Tűzoltóság közlekedését folyamatosan biztosítják.
A Csevak Zrt kéri a tisztelt autótulajdonosokat, hogy a kivitelezéssel érintett területen az építés ideje alatt ne parkoljanak, ezzel is segítve a mielőbbi befejezést. Az útfelújításokkal járó esetleges kényelmetlenség miatt kérjük türelmüket, megértésüket.

Ingatlanmaganer.hu - 2009. április 24.

Irodákba, raktárakba fektetnek a külföldi beruházók

Csábítóan olcsó a magyar ingatlan

A már huzamosan gyengélkedő forint miatt még olcsóbbá váltak a hazai üzleti ingatlanok az euróban vagy dollárban gazdálkodó külföldiek számára. A nyugat-európai árakhoz képest egy azonos színvonalú raktárhoz vagy éppen irodához a német vagy francia összegek kevesebb mint feléért lehet most hozzájutni. A külföldi érdeklődés a tavalyi év első negyedévéhez képest 20-25 százalékkal nőtt, a magyarországi vásárlást már olyan nemzetközi befektetési tanácsadók is ajánlják, mint a CBRE vagy a Jones Lang LaSalle.

A tartósan leértékelődött magyar fizetőeszköz érezhetően tovább élénkítette a külföldi befektetők érdeklődését az egyébként is olcsó hazai ingatlanok iránt - nyilatkozta az In-Management Ingatlan-üzemeltető Kft. ingatlangazdálkodási igazgatója. Sajgál Gábor elmondta, egy B-C kategóriás raktár megvásárlásakor négyzetméterenként Nyugat-Európában jelenleg 700-900 eurót kell fizetni, ami most nagyjából 210-270 ezer forint, míg a hazai, jellemzően forint elszámolású ingatlanpiacon egy ugyanilyen raktár négyzetmétere 80-120 ezer forint, ami jelen árfolyamon csak 250-400 euró.

A mostani gazdasági helyzet, a pangó ingatlanpiac tehát igen ígéretes a közép és hosszú távon gondolkodó külföldi befektetőknek. Ezek a befektetők joggal számíthatnak arra, hogy előbb-utóbb az árfolyam erősödik, és később nyilván itthon is bevezetik majd az eurót, ami a tapasztalatok szerint az ingatlanok drágulásával jár majd. Ez az oka annak, hogy a külföldi érdeklődés a tavalyi év első negyedévéhez képest 20-25 százalékkal nőtt - vont mérleget a szakember.

A megépített spekulatív és build-to-suit raktáringatlan-piac összterülete 2008 végén 1 376 000 négyzetméter volt, amelyből 940 000 négyzetméter spekulatív, 436 000 pedig build-to-suit épületből áll. Az összállományból 234 000 négyzetméter várt bérlőre vagy vásárlóra. Az In-Management Kft. tulajdonában jelenleg a raktáringatlanok negyede, 300 000 négyzetméternyi épület található.

Infovilág - 2009. március 31.

Már multik is felfedezték

Csepel nyerhet a válságon

A válság nyertesei közé tartozhat Csepel, pontosabban a sziget fővároshoz tartozó része. Az egykori Csepel Művek hatalmas, mintegy egymillió négyzetméteres ipari területén mind többen keresik az olcsóbb, kiváló infrastruktúrával rendelkező ingatlanokat. Az itt működő vállalkozások jelenleg 12 ezer embert foglalkoztatnak.

A válság miatt számtalan cég gondolja újra gazdálkodását, mely azzal is jár, hogy székhelyüket, raktárukat kedvezőbb ár/érték arányú helyszínekre költöztetik. A területen a hazai kis- és középvállalkozások mellett olyan multinacionális vállalatok is megjelentek, mint a Xerox, vagy a Marks&Spencer - mondta el a Csepel Művek területén 220 ezer m2 érdekeltséggel rendelkező In-Management Ingatlan-üzemeltető Kft. ingatlangazdálkodási igazgatója. Sajgál Gábor hozzátette, a térségben a termelő üzemek, raktárak után az ott dolgozókat kiszolgáló kereskedelmi, vendéglátó-ipari létesítmények is kiépülnek. A térség azért vonzó a kisebb és nagyobb vállalkozások számára is, mert irodák esetén 10-20 m2-től több ezer négyzetméterig, míg raktárak esetén 200-tól több tízezer négyzetméterig áll rendelkezésre ingatlan. Az egykori Weiss Manfréd művek területe újra a főváros legfontosabb ipari központja lesz - jósolja a szakértő.

Bővültek az ipari terület funkciói is. A korábban elsősorban acél-, fémkereskedelemmel foglalkozó cégek mellett a nagy üzemcsarnokok adta lehetőséget kihasználva raktározással, szállítmányozással foglalkozó cégek is megjelentek. Bár elvben bontásra, új építés céljára is vásárolható terület, a régi üzemcsarnokok, irodák értéke, állapota ezt nem indokolja.

A budapesti önkormányzatok mindent megtesznek a környezetterhelő tevékenységek és a kamionok kiszorításáért, mára a főváros teljes területén 12 tonnás, vagy ennél szigorúbb korlátozás van érvényben, ami alól csak néhány kiemelt útvonal a kivétel. Az ipari létesítmények, raktárak ezért mind kijjebb kényszerülnek. Ugyanakkor Budapest, azaz a munkaerő és a piac közelsége arra ösztönzi a cégeket, hogy a városhoz minél közelebb telepedjenek meg. Csepel pont e két törekvés metszéspontjában van - mutat rá Sajgál Gábor.

Az igazgató szerint további lendületet ad a fejlődésnek a közeljövőben megépülő csepeli gerincút, amely közvetlenül köti majd össze a fővárosból induló autópályákat a csepeli ipari körzettel. Ez utóbbi az m0-tól indul majd, csatlakozik a II. Rákóczi Ferenc főútba, majd a Mag utcánál jobbra terelve a forgalmat el fogja kerülni Csepel belvárosát és egyesül a Szabadkikötő úttal.

Ingatlanmagazin - 2009 március 28.

Új hidak épülhetnek a Dunán

A NIF Zrt. kiírta a pályázatot az M0 továbbfejlesztésére, ami két új Duna-híd megépítésével is együtt jár.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M0 autóút déli szektor M6 autópálya és 51. sz. főút közötti szakaszának jobb pálya építésével autópályává fejlesztése, valamint csatlakozó létesítményei kivitelezési munkáinak elvégzése beruházással kapcsolatban - adta hírül a NIF.
A beruházás során három csomópont kerül kivitelezésre és kilenc műtárgy, közötte a Hárosi Duna-híd és a Soroksári Dunaág-híd. A beruházás részeként 6,8 hektár véderdő kerül telepítésre. A 12 kilométeres pályaszakaszt a két Duna-híddal együtt mintegy 53 milliárd forintból építik meg.

HVG, Csepel.info - 2009. március 24.

Júniusban kezdődhet a Csepel-szigeti gerincút építése

A tervek szerint megkezdődik júniusban a Budapestet délről megközelítő, úgynevezett Csepel-szigeti gerincút építése, az építés várhatóan bő egy év alatt elkészül - mondta Varjú László, a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium fejlesztési ügyekért felelős szakállamtitkára. A Demszky által 1993-ban megígért Csepeli Gerincút építéséről továbbra sincs hír.

Az európai uniós forrásból finanszírozott, 4,6 milliárd forintba kerülő kormányzati beruházás előkészítése jól halad. A területkisajátítás júniusig megtörténik, utána indulhat az építkezés - közölte az államtitkár.
Varjú László szerint a gerincútra a fővárosi agglomeráció déli részének kaotikus közlekedése miatt égetően szükség van. Jelenleg naponta mintegy 14 ezer autó halad át ezen a térségen, s gyakoriak a dugók.
Az egyelőre a tököli repülőtértől Csepel határáig megépülő gerincút megkönnyíti majd a főváros megközelítését déli irányból, egyúttal jelentősen csökkenti Szigetszentmiklós és Halásztelek átmenő forgalmát.

 
Csepel Sziget Iroda és Raktárközpont